ROBS GROUP LOGISTIC S.A. prowadzi działalność od 2016 roku, bazując na kilkunastoletnim doświadczeniu kierownictwa i pracowników w usługach związanych z zabudową regałami wysokiego składowania obiektów magazynowych. Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą własnych pracowników.
Spółka oferuje kompleksowe usługi dotyczące obszaru logistyki i regałów wysokiego składowania, działając w szybko rozwijającej się branży logistyki magazynowej. Rozwijamy naszą działalność zgodnie z ekologicznymi standardami, wprowadzając proces recyklingu do kluczowych obszarów aktywności firmy. Zarówno nasi partnerzy, jak i końcowi klienci to marki znane na całym świecie.
Oferta:
- montaże, demontaże i przebudowy regałów magazynowych,
- doradztwo techniczne - projektowanie wykorzystania powierzchni magazynowych,
- serwis / naprawy i przeglądy regałów,
- sprzedaż i dostawy regałów i elementów regałów magazynowych z recyklingu,
- sprzedaż części i regałów wysokiego składowania.
Spółka aktywnie działa w sektorze recyklingu, dzięki czemu pozyskuje materiały celem dalszej odsprzedaży, bądź wykorzystania ich w przeprowadzanych pracach. ROBS GROUP LOGISTIC S.A. realizuje rocznie ponad kilkadziesiąt zleceń, współpracując z największymi producentami regałów magazynowych i dostawcami rozwiązań logistycznych na świecie, w tym JUNGHEINRICH, AB CONSTRUCTOR, STOW GROUP, BITO LAGERTECHNIK I NORDISKA LAGERMONTAGE. Spółka projektuje i wykonuje elementy dla wszystkich typów regałów magazynowych jako indywidualne rozwiązania dla klientów w celu optymalizacji procesów logistycznych, transportu magazynowego, składowana i rozmieszczenia na powierzchniach magazynowych.
Rynek działalności
Spółka prowadząc działalność usługową i handlową w branży logistyczno - magazynowej operuje na dwóch rynkach: skandynawskim, na którym Spółka wypracowała w 2020 roku ponad 83% przychodów ze sprzedaży (90,4% w roku 2021, 74% w roku 2022), oraz polskim. Inwestycje w nowe magazyny napędzają popyt na usługi montażu oferowane przez Emitenta, z kolei w magazynach dotychczas istniejących - na skutek zmieniających się warunków technicznych, wymagań klientów oraz zmian w przechowywanym asortymencie – wymagane są demontaże oraz przebudowy. Wszystkie te usługi stanowią podstawowy przedmiot działania Emitenta. Prognozuje się (statista.com), że rynek e-handlu w Szwecji będzie wykazywał roczną stopę wzrostu (CAGR 2019-2023) na poziomie 6,8%, co spowoduje, że do 2023 roku wielkość rynku wyniesie 13,4 mld USD. Wzrost handlu elektronicznego i automatyzacji magazynów generuje zwiększone zapotrzebowanie na nowoczesne, duże magazyny. Z kolei dla rynku polskiego Colliers prognozuje, że w połowie 2023 roku całkowite zasoby powierzchni przemysłowo–logistycznej przekroczą 30 mln m², co potwierdza że rynek znajduje się w bardzo dobrej kondycji pod względem wolumenu podaży i popytu. W pierwszych trzech kwartałach 2022 roku oddano do użytku więcej powierzchni niż w poprzednich latach w jakimkolwiek pełnym roku. W budowie znajduje się obecnie około 3,4 mln m² powierzchni. Colliers szacuje (Raport roczny 2023), że w 2022 roku popyt brutto na powierzchnie magazynowe wyniósł 6,8 mln m², jest to również najwyższy historycznie odnotowana wysokość popytu.
Plany Strategiczne Spółki
Spółka w swojej strategii zakłada konkurencyjność oferty poprzez świadczenie wysokiej jakości i terminowości usług. Konsekwencją realizacji założeń strategii jest atrakcyjna oferta dla klientów, w odpowiedzi na szybko rosnący popyt oraz wzrost skali działania i wyników finansowych Spółki. Realizowana strategia działania polega na budowaniu długotrwałych relacji z kontrahentami oraz kluczowymi pracownikami i wiązaniu ich ze spółką, tj. liderami montaży, zarządzających pracą poszczególnych zespołów – brygad montażowych. Zarząd Spółki określił w planach długoterminowych, że dotychczasowy model biznesowy powinien być rozwijany w oparciu o własne zwiększone zasoby magazynowo – produkcyjne. Głównymi celami strategii działania Spółki są: dywersyfikacja działalności (usługi, handel, produkcja), utrzymanie konkurencyjnej pozycji na rynkach skandynawskich, wzrost sprzedaży usług i towarów na rynku krajowym, kontrola kosztów, wzrost udziału wysoko marżowych kontraktów.
AUTORYZOWANY DORADCA NewConnect:
allStreet Sp. z o.o.
ul. Szlak 28 lok. 14
31-153 Kraków
Telefon:. 12 296 33 33
Fax:. 12 350 45 33
e-mail: allstreet@allstreet.pl
ANIMATOR AKCJI SPÓŁKI ASO GPW S.A.:
NWAI Dom Maklerski S.A.
Nowy Świat 64
00-357 Warszawa
Telefon: +48 222 019 750
e-mail: company@nwai.pl
CERTYFIKATY