Robs Group Logistic S.A.

Robs Group Logistic S.A.
  • Siedziba: Polska
  • Adres: ul. Budowlanych 15E 80-298 Gdańsk
  • Oznaczenie sądu: Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru Sądowego
  • KRS: 0000918259
  • REGON: 363621755
  • NIP: 5932602993

Profil działalności

ROBS GROUP LOGISTIC S.A. prowadzi działalność od 2016 roku, bazując na kilkunastoletnim doświadczeniu kierownictwa i pracowników w usługach związanych z zabudową regałami wysokiego składowania obiektów magazynowych. Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą własnych pracowników.

Spółka oferuje kompleksowe usługi dotyczące obszaru logistyki i regałów wysokiego składowania, działając w szybko rozwijającej się branży logistyki magazynowej. Rozwijamy naszą działalność zgodnie z ekologicznymi standardami, wprowadzając proces recyklingu do kluczowych obszarów aktywności firmy.  Zarówno nasi partnerzy, jak i końcowi klienci to marki znane na całym świecie.

Oferta:

  • montaże, demontaże i przebudowy regałów magazynowych,
  • doradztwo techniczne - projektowanie wykorzystania powierzchni magazynowych,
  • serwis / naprawy i przeglądy regałów,
  • sprzedaż i dostawy regałów i elementów regałów magazynowych z recyklingu,
  • sprzedaż części i regałów wysokiego składowania.

Spółka aktywnie działa w sektorze recyklingu, dzięki czemu pozyskuje materiały celem dalszej odsprzedaży, bądź wykorzystania ich w przeprowadzanych pracach. ROBS GROUP LOGISTIC S.A. realizuje rocznie ponad kilkadziesiąt zleceń, współpracując z największymi producentami regałów magazynowych i dostawcami rozwiązań logistycznych na świecie, w tym JUNGHEINRICH, AB CONSTRUCTOR, STOW GROUP, BITO LAGERTECHNIK I NORDISKA LAGERMONTAGE. Spółka projektuje i wykonuje elementy dla wszystkich typów regałów magazynowych jako indywidualne rozwiązania dla klientów w celu optymalizacji procesów logistycznych, transportu magazynowego, składowana i rozmieszczenia na powierzchniach magazynowych. 

Rynek działalności 

Spółka prowadząc działalność usługową i handlową w branży logistyczno - magazynowej operuje na dwóch rynkach: skandynawskim, na którym Spółka wypracowała w 2020 roku ponad 83% przychodów ze sprzedaży (90,4% w roku 2021, 74% w roku 2022), oraz polskim. Inwestycje w nowe magazyny napędzają popyt na usługi montażu oferowane przez Emitenta, z kolei w magazynach dotychczas istniejących - na skutek zmieniających się warunków technicznych, wymagań klientów oraz zmian w przechowywanym asortymencie – wymagane są demontaże oraz przebudowy. Wszystkie te usługi stanowią podstawowy przedmiot działania Emitenta. Prognozuje się (statista.com), że rynek e-handlu w Szwecji będzie wykazywał roczną stopę wzrostu (CAGR 2019-2023) na poziomie 6,8%, co spowoduje, że do 2023 roku wielkość rynku wyniesie 13,4 mld USD. Wzrost handlu elektronicznego i automatyzacji magazynów generuje zwiększone zapotrzebowanie na nowoczesne, duże magazyny. Z kolei dla rynku polskiego Colliers prognozuje, że w połowie 2023 roku całkowite zasoby powierzchni przemysłowo–logistycznej przekroczą 30 mln m², co potwierdza że rynek znajduje się w bardzo dobrej kondycji pod względem wolumenu podaży i popytu. W pierwszych trzech kwartałach 2022 roku oddano do użytku więcej powierzchni niż w poprzednich latach w jakimkolwiek pełnym roku. W budowie znajduje się obecnie około 3,4 mln m² powierzchni. Colliers szacuje (Raport roczny 2023), że w 2022 roku popyt brutto na powierzchnie magazynowe wyniósł 6,8 mln m², jest to również najwyższy historycznie odnotowana wysokość popytu. 

 

Plany Strategiczne Spółki

Spółka w swojej strategii zakłada konkurencyjność oferty poprzez świadczenie wysokiej jakości i terminowości usług. Konsekwencją realizacji założeń strategii jest atrakcyjna oferta dla klientów, w odpowiedzi na szybko rosnący popyt oraz wzrost skali działania i wyników finansowych Spółki. Realizowana strategia działania polega na budowaniu długotrwałych relacji z kontrahentami oraz kluczowymi pracownikami i wiązaniu ich ze spółką, tj. liderami montaży, zarządzających pracą poszczególnych zespołów – brygad montażowych. Zarząd Spółki określił w planach długoterminowych, że dotychczasowy model biznesowy powinien być rozwijany w oparciu o własne zwiększone zasoby magazynowo – produkcyjne. Głównymi celami strategii działania Spółki są: dywersyfikacja działalności (usługi, handel, produkcja), utrzymanie konkurencyjnej pozycji na rynkach skandynawskich, wzrost sprzedaży usług i towarów na rynku krajowym, kontrola kosztów, wzrost udziału wysoko marżowych kontraktów. 

 

Data wprowadzenia akcji do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect

 

Uchwałą nr 335/2023 Giełda wyznaczyła pierwszy dzień notowania akcji serii B i C, tj. na dzień 28 kwietnia 2023 r. 

 

 

Wybrane dane finansowe

 

WYBRANE DANE FINANSOWE01.01.2022r-31.12.2022r01.01.2023r-31.12.2023r01.01.2022r-31.12.2022r01.01.2023r-31.12.2023r
     
Przychody netto ze sprzedaży   22 516 060,93 zł    27 185 173,93 zł 4 802 606,69 EUR6 003 262,51 EUR
Koszty działalności operacyjnej   19 534 024,64 zł    28 024 065,95 zł 4 166 547,50 EUR6 188 513,81 EUR
Zysk ze sprzedaży      2 982 036,29 zł -       838 892,02 zł 636 059,19 EUR-185 251,31 EUR
Zysk z działalności operacyjnej      3 644 035,85 zł       2 635 032,93 zł 777 261,66 EUR581 890,50 EUR
Zysk brutto      3 009 723,13 zł          510 614,40 zł 641 964,71 EUR112 758,24 EUR
Zysk netto      2 567 335,13 zł          454 865,40 zł 547 604,70 EUR100 447,27 EUR
Amortyzacja         898 010,92 zł       2 453 616,70 zł 191 542,97 EUR541 828,61 EUR
Aktywa trwałe      8 564 227,95 zł    26 362 864,30 zł 1 826 100,33 EUR6 063 216,26 EUR
Aktywa obrotowe      8 122 108,56 zł       7 799 840,65 zł 1 731 829,80 EUR1 793 891,59 EUR
Aktywa razem   16 686 336,51 zł    34 162 704,95 zł 3 557 930,13 EUR7 857 107,85 EUR
Kapitał własny      7 541 275,80 zł       7 996 141,20 zł 1 607 982,22 EUR1 839 038,91 EUR
Zobowiązanie krótkoterminowe      4 192 494,86 zł       8 824 598,96 zł 893 941,21 EUR2 029 576,58 EUR
Zobowiązanie długoterminowe      4 709 534,22 zł    16 741 457,52 zł 1 004 186,49 EUR3 850 381,21 EUR
Razem zobowiązania      9 145 060,71 zł    26 166 563,75 zł 1 949 947,91 EUR6 018 068,94 EUR
Pasywa razem   16 686 336,51 zł    34 162 704,95 zł 3 557 930,13 EUR7 857 107,85 EUR
Przepływy pieniężne netto z dz. operacyjnej         780 375,15 zł       7 134 691,33 zł 166 451,62 EUR1 575 543,53 EUR
Przepływy pieniężne netto z dz. inwestycyjnej         316 809,22 zł -  11 929 465,53 zł 67 574,43 EUR-2 634 366,56 EUR
Przepływy pieniężne netto z dz. finansowej-    1 082 555,49 zł       4 822 623,72 zł -230 905,76 EUR1 064 973,00 EUR
Przepływy pieniężne netto           14 628,88 zł            27 849,52 zł 3 120,30 EUR6 149,97 EUR

 

 

 

 

 

 

SEKCJA PYTAŃ ZADAWANYCH SPÓŁCE

  1. Pyt.: Czy moglibyśmy dowiedzieć się jaka idea stoi za powziętą decyzją o emisji akcji

Odp.: Zgodnie ze Statutem Spółki Zarząd miał upoważnienie do przeprowadzenia podwyższenia w drodze kapitału docelowego do 31.03.2024 r. Spółka ma i planuje inwestycje o czym informowaliśmy w bieżących komunikatach. 

  1. Pyt.: Czy mogę uzyskać informację na co przeznaczycie pieniądze uzyskane z pożyczki.

Odp.: Kapitał obrotowy, materiał – stal do produkcji akcesoriów (odbojnice) blacha, pręty i profile.

 

 

  1. Czy cały czas obserwują Państwo rosnący popyt na produkcję własną?

Jak wskazują dane z raportów za 2 i 3Q2024 popyt się utrzymuje. Mamy wiele zapytań oraz ofertujemy zlecenia , natomiast o realizacji decydują warunki opłacalności. W związku z tym dążymy do rozbudowy parku maszynowego i automatyzacji procesów produkcji (prasy, automat spawalniczy) w celu przygotowania się do zwiększenia potencjału produkcyjnego. 

  1. Czy po zakończeniu tegorocznych inwestycji w produkcję, zakładają Państwo dalsze wzrosty sprzedaży tego segmentu? Jakiego rzędu mogą być to wzrosty?

Proces inwestycyjny jest długofalowy, dostosowujemy ich zakres do specyfiki rynku pod względem rodzaj i typu urządzeń – ich parametrów technicznych i wydajności. 

Zgodnie z tym o czym informujemy na bieżąco, dywersyfikacja działalności jest głównym celem Spółki, a analiza zleceń opisanych w ostatnich publikowanych raportach wskazuje, że wolumeny jak i  ich wartości rosną. 

W chwili obecnej z uwagi na to, że sytuacja jest dynamiczna trudno określić tempo wzrostu, niemniej Spółka kładzie nacisk na rozwój tego segmentu. Rząd wielkości oceniamy na dwucyfrowe tempo r/r. O skali zadecydują zlecenia i ich wielkość ale priorytetem Spółki jest rozwój tego segmentu.  Zgodnie z tym o czym informowaliśmy produkcja własna jest zwolniona z opodatkowania (decyzja o wsparciu PSSE). 

  1. Czy wyniki Spółki charakteryzują się sezonowością? W 2022 i 2023 r. najmocniejszymi kwartałami w roku w ujęciu przychodowym był kwartał IV. Czy podobnej sezonowości należy oczekiwać w IV kwartale 2024 r.? Jeśli sezonowość rzeczywiście występuje to prośba o wyjaśnienie z czego ona wynika.

Sezonowość rozumiana jako cykliczne wyższe lub niższe (wahania) obroty Spółki jako taka nie występuje. Obserwujemy wahania w skali poszczególnych miesięcy, np., w okresie letnim ze względu na przerwy urlopowe (o czym informowaliśmy w ostatnim raporcie kwartalnym) oraz na przełomie roku (okres świąteczny -  niemniej nasi monterzy pracują praktycznie do Wigilii). Podsumowując sytuacja pod tym względem jest zróżnicowana ale w poszczególnych miesiącach roku. Dywersyfikacja działalności ma zapobiegać wahaniom przychodów.

  1. Rewelacyjnie w Spółce rozwija się segment produkcji własnej: 0,93 mln zł przychodu w Q1, 1,56 mln zł w Q2 i 3,54 mln zł w Q3. Czy na bardzo dobre wyniki w segmencie produkcji własnej, ale też całej Spółki miały wpływ w III kwartale jakieś zdarzenia jednorazowe takie jak np. kulminacja kontraktów w tym okresie? 

Analiza zleceń opisanych w raportach, w tym ostatnim kwartalnym wskazuje, że jednostkowe zlecenia jak i  ich wartości rosną, ale sytuacja ta ma miejsce praktycznie od zeszłego roku, o czym również systematycznie informowaliśmy. Praktycznie od 4 kwartału ubr., podawaliśmy dane, także w raportach miesięcznych o rozwoju oferty produktowej jak i zrealizowanych kontraktach. W związku z tym jak zaznaczyliśmy powyżej, w celu sprostania ewentualnym wolumenom w przyszłości dążymy do rozbudowy i przygotowania parku maszynowego do automatyzacji procesów produkcji.  Celem jest wyższa wydajność i tym samym konkurencyjność oferty. Struktura odbiorców pod względem wartości potwierdza, że są to wieloletni kontrahenci. W przypadku wielu pozostałych zleceń są to nowi klienci, również biorąc pod uwagę strukturę geograficzną (rynek krajowy i zagranica). 

  1. Marża operacyjna w III kwartale wzrosła do poziomu 31,8%, a marża EBITDA do poziomu 41,8% co jest poziomem zarówno w ujęciu historycznym jak i bezwzględnie bardzo wysokim. Na ile wysokie marże z III kwartału są do utrzymania w kolejnych kwartałach, a na ile wzrost marżowości był zjawiskiem jednorazowym?

3Q był okresem rekordowym pod względem zrealizowanych obrotów i marży. Jak wcześniej zauważono jest to skorelowane ze skalą działalności produkcji własnej, dlatego priorytetem Spółki jest rozwój tego segmentu. Zgodnie z tym o czym informowaliśmy produkcja własna jest zwolniona z opodatkowania (decyzja o wsparciu PSSE). Marżowość ogółem jest pochodną wielu czynników, mamy obecnie trzy segmenty działalności: usługi, handel i produkcja. W każdym z nich dochodowość jest na innym poziomie, niemniej obszary te się zazębiają. Dążymy do zoptymalizowania całej działalności na odpowiednio wysokim poziomie marży, głównym i z powodzeniem zrealizowanym celem jest ograniczenie poziomu kosztów bezpośrednich. 

  1. W jakim kierunku Spółka chciałaby się rozwijać w 2025 r., z jakimi nakładami inwestycyjnymi by się to wiązało i jakiej dynamiki przychodów w przyszłym roku się Pan spodziewa?

Proces inwestycyjny jest długofalowy, dostosowujemy jego zakres do specyfiki rynku i zmieniających się oczekiwań klientów i popytu na określone produkty, a w rezultacie pod względem rodzaju i typu urządzeń – ich parametrów technicznych i wydajności. Naszym głównym celem jest rozwój produkcji akcesoriów do regałów oraz pozostałych elementów stalowych.  Nie zamierzamy produkować kompletnych regałów, natomiast chcemy stać się głównym dostawcą akcesoriów do regałów dla naszych klientów. Zgodnie z naszymi zapowiedziami dążymy do tego, aby utrzymać dwucyfrowe tempo wzrostu przychodów r/r. 

  1. Z jakich zdarzeń wynikały wysokie pozostałe przychody operacyjne w 2023 r. w kwocie 3,8 mln zł?

W pozycji tej księgowane są przychody z działalności handlowej. Jest to przychód powtarzalny na przestrzeni ostatnich lat charakterystyczny dla działalności Spółki. Przyjęcie używanych regałów - na magazyn (z demontaży) i potem sprzedaż do klientów – księgowana jako towary. Okresowo rośnie ich wartość ponieważ zwiększamy zakres działalności handlowej, większe wolumeny pozyskanych regałów do odsprzedaży, mamy od zeszłego roku większe możliwości ich składowania (własny magazyn).

 

  1. W raporcie za II kwartał 2024 r. Spółka wskazuje, że "narastająco sytuacja finansowa uległa znacznej poprawie wobec pierwszych 3 miesięcy 2024 roku w opinii Zarządu Spółka znajduje się od kwietnia na ścieżce dodatniej rentowności". Czy mogę prosić przybliżenie oczekiwań Zarządu w  zakresie  poziomu rentowności do którego Zarząd oraz oczekiwanego poziom marży dla poszczególnych segmentów działalności zarówno już prowadzonej jak również objętej planem inwestycyjnym?

3Q był okresem rekordowym pod względem zrealizowanych obrotów i marży. Jest to skorelowane ze skalą działalności produkcji własnej oraz handlowej. Najwyższa rentowność występuje na działalności produkcyjnej. Zgodnie z tym o czym informowaliśmy produkcja własna jest zwolniona z opodatkowania (decyzja o wsparciu PSSE). O opłacalności w tym segmencie decydują takie czynniki jak: skala zlecenia (powtarzalność produkcji w długim terminie przekłada się na spadek kosztów jednostkowych), ceny zakupionego towaru do produkcji (stal – na bieżąco reagujemy na tendencje cenowe, okresowo dokonując większych zakupów stali). W działalności handlowej dochodzi do wahań, co wynika z dostępności i wolumenów używanych regałów oraz wielkości popytu. W tym segmencie z doświadczenia przyjmujemy, że z uwagi na możliwości składowania towaru (własne zaplecze magazynowe) mamy możliwość utrzymywania odpowiedniego poziomu zapasu w celu zrealizowania wyższej marży. Sytuacja jest dynamiczna, o ile w handlu w ubiegłych latach były potencjalne możliwości osiągnięcia marży nawet 100%, to realnie obecnie liczyć się należy z 30 – 50% poziomem zyskowności. Są to wartości średnie. O opłacalności decyduje w tym segmencie m.in. skala zakupionego towaru do odsprzedaży, w związku z czym pracujemy nad możliwościami zwiększenia kapitału obrotowego, tj.  sfinansowania takich zakupów. Zdecydowanie większy potencjał do negocjacji mają podmioty handlujące towarem pozyskanym z likwidowanych magazynów o jednostkowej wartości 1 mln zł i więcej. Oczekujemy ustabilizowania marż w długim terminie. Proszę zwrócić uwagę, że z naszej perspektywy liczy się rozwój Spółki w perspektywie kilku lat. 

 

  1. W raporcie za II kwartał 2024 roku wskazano, że ograniczone zostały przede wszystkim koszty wynagrodzeń  dzięki czemu spadły one o 56% r/r w okresie 1-2Q 2024.  Czy jest to trwała tendencja rygorystycznego pilnowania kosztów wynagrodzeń? Czy można założyć, że koszt wynagrodzeń kadry zarządzającej nie ulegnie istotnej zmianie i będzie również podlegał rygorystycznemu pilnowaniu?

Po 3 kwartałach 2024 spadek wynagrodzeń wyniósł 57,5%. Dyscyplina tych kosztów z narzutami to dla nas  priorytet. Obecnie Spółka ma poziom kosztów wynagrodzeń na optymalnym poziomie. Ewentualny ich wzrost może wynikać ze zwiększenia skali zatrudnienia (monterzy). Koszt wynagrodzeń kadry zarządzającej – Prezes Zarządu obecnie z powołania obecnie otrzymuje 5 000 zł brutto oraz na umowę o pracę 19 700 brutto. 

 

  1. W wywiadzie z maja dostępnym m.in. na stronie www.isbtech.pl, Prezes powiedział, że szacowane plany inwestycyjne na 2024 r. wynoszą 3 mln zł informując o rozpoczęciu inwestycji mającej na celu rozbudowę parku maszynowego o nową linię produkcyjną dedykowaną wytwarzaniu półek siatkowych do składania palet na regałach, usprawnienia linii produkcyjnej (prasa, wykrawarka) w celu zwiększenia wolumenu produkcji akcesoriów do regałów, ponadto mówił o chęci posiadania zautomatyzowanej linii do produkcji siatek o wydajności do 50 tys. sztuk miesięcznie oraz linię do odbojnic o mocy produkcyjnej do 20. tys. sztuk miesięcznie. Proszę o informację na jakim etapie są poszczególne inwestycje, wskazanie czasu ich zakończenia oraz daty, w których osiągną pełne moce produkcyjne.

Jeśli chodzi o przytoczone wartości to dotyczą wartości docelowych w dłuższej perspektywie w miesięcznej, rocznej skali i potencjału. Dla Spółki istotne jest utrzymywanie zdolności produkcyjnych na odpowiednim poziomie i dostosowanym pułapie do popytu, realizacja bieżących zleceń. Nie dążymy do produkcji „na magazyn” natomiast utrzymujemy minimalny stan produkcji gotowej. Gama produkcji jest bardzo zróżnicowana, ponieważ zlecenia np. dotyczące odbojnic, ale i innych elementów stalowych (półki, hamulce paletowe) różnią się pod względem specyfikacji (np. grubość blachy, wysokość i szerokość elementu, rozstaw łączników, rodzaj malowania, zabezpieczenia antykorozyjnego,  itp.). 

Np. obecnie jesteśmy w stanie produkować odbojnice do kilku tysięcy sztuk miesięcznie. Jak wspomniano wcześniej, proces inwestycyjny jest długofalowy, dostosowujemy ich zakres do specyfiki rynku pod względem rodzaju i typu urządzeń – parametry techniczne, wydajność. Naszym głównym celem jest rozwój produkcji akcesoriów do regałów oraz pozostałych elementów stalowych. Zgodnie z naszymi zapowiedziami dążymy do tego aby utrzymać w tym segmencie dwucyfrowe tempo wzrostu przychodów. O dacie realizacji inwestycji oraz stopniu zaawansowania będziemy informować na bieżąco w raportach. 

 

  1. W tym samym wywiadzie PRezes wskazał, że integralną cześcią procesów inwestycyjnych będzie rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej i analizowana jest możliwość sfinansowania magazynu energii, zaznaczając, że rozbudowa powinna nastąpić najpóźniej w trzecim kwartale bieżącego roku. Proszę o informację na jakim etapie jest przedmiotowa inwestycja. Biorąc to pod uwagę, czy należy to rozumieć jako dążenie spółki do samowystarczalności energetycznej. Proszę o wskazanie skali potencjalnych oszczędności przy zrealizowaniu tych inwestycji.

Jesteśmy w trakcie opracowywania dokumentacji technicznej i analizy opłacalności tych rozwiązań. Duże znaczenie ma fakt, że obecnie fotowoltaika wchodzi w okres „martwy” - zmniejszonej wydajności, a dodatkowo negocjujemy jednocześnie nowe, korzystniejsze stawki energii elektrycznej, w celu określenia skali tego kosztu na następne lata. W związku z tym proces ten jest w dalszym ciągu realizowany, a samowystarczalność jest naszym zdaniem niemożliwa do uzyskania przy obecnych cenach magazynów energii. Niemniej dążymy do uzyskania takiego poziomu kosztów energii w długim terminie który będzie pozwalał optymalnie korzystać z produkcji w systemie dwu lub trzyzmianowym. O szczegółach Spółka poinformuje wkrótce w osobnym komunikacie. 

 

  1. Raportem 3/2023 Spółka poinformowała o uprawomocnieniu się decyzji o wsparciu wydanej  w dniu 30.12.2022 r. przez Pomorską Specjalną Strefą Ekonomiczną, która przewidywała przewidywała przeprowadzenie inwestycji o wartości conajmniej 12.100.000 zł oraz możliwość uzyskania pomocy publicznej w wysokości 6.050.000 zł. Proszę o udzielenie informacji na jakim etapie są przedmiotowe inwestycje, jakie kwoty zostały poniesione oraz, jeśli spółka posiada harmonogram lub założenia czasowe konsumowania pomocy publicznej z tego tytułu,

Decyzja PSSE została wydana na okres 12 lat. 

 

 

 

Na dzień 30.09.2024 roku poniesione wydatki kwalifikowane: 11 500 000 zł. 

 

  1. Czy w raportach okresowych spółka mogłaby podawać bardziej szczegółowe dane sprzedaży produktów i świadczenia usług z rozbiciem na poszczególne kraje?

Informacje zawarte są w raporcie kwartalnym. 

 

  1. Czy w odniesieniu do dużych podmiotów zagranicznych, z którym współpracuje spółka, należy rozumieć, że spółka współpracuje tylko z poszczególnymi dywizjami dedykowanymi dla poszczególnych krajów, czy też ta współpraca ma wymiar szerszy i obejmuje potencjalną współpracę z całymi grupami? Na ile jest jeszcze potencjał do zwiększenia sprzedaży do tych podmiotów?

Współpracujemy zarówno na poziomie lokalnym jak z całymi grupami, efektem jest kooperacja przy zleceniach typu cross na różnych rynkach. Potencjał jest znaczny, nie podejmujemy się wypowiadać na temat skali, ponieważ zależy to od naszych możliwości absorpcji zleceń (liczba monterów, urządzeń i narzędzi do obsługi projektów np. wózki, podnośniki oraz kapitał obrotowy). Pracujemy intensywnie nad zwiększeniem tego potencjału. 

 

  1. Czy spółka zamierza w perspektywie 1-2 lat rozszerzyć swoją działalność na inne kraje europejskie, jeśli tak prosiłbym o wskazanie regionów lub poszczególnych krajów, które mają być przedmiotem ekspansji?

Informacje zawarte są w raporcie kwartalnym. 

 

  1. Czy spółka może podać za okres pierwszej połowy 2024 r. lub podawać w przyszłym okresach rozbicie przychodów z wyodrębnieniem udziału kluczowych odbiorców w Polsce?

Z uwagi na tajemnicę handlową oraz konkurencję nie jest to w chwili obecnej brane pod uwagę, naszym zdaniem rynek polski jest zbyt wąski na rozpowszechnianie danych o szczegółowych kontaktach handlowych. 

  1. W cytowanym wyżej wywiadzie znalazło się stwierdzenie, że finalnie w okresie 2-3 lat dążymy do podwojenia skali działania. Czy przez to należy rozumieć samo zwiększenie przychodów? Czy będzie z tym związane zwiększenie poziomu EBITDA oraz zysku netto?

 

Oczywiście dążymy do podwojenia skali jeśli chodzi o przychody oraz co jest równie ważne utrzymania poziomu marżowości. 

  1. Czy spółka zamierza w najbliższej przyszłości zorganizować spotkanie online dla inwestorów, aby przybliżyć dane dotyczące prowadzonych inwestycji oraz zwiększenia skali działalności?

 

Bierzemy to pod uwagę. 

 



 

 

 

 

AUTORYZOWANY DORADCA NewConnect: 

allStreet Sp. z o.o.

ul. Szlak 28 lok. 14

31-153 Kraków

Telefon:. 12 296 33 33

Fax:.        12 350 45 33

e-mail: allstreet@allstreet.pl

allstreet.pl

 

ANIMATOR AKCJI SPÓŁKI ASO GPW S.A.:

NWAI Dom Maklerski S.A.

Nowy Świat 64

00-357 Warszawa

Telefon: +48 222 019 750

e-mail: company@nwai.pl 

nwai.pl

 

 

CERTYFIKATY

ISO 14001:2015
ISO 14001:2015
nr: 488091

Certyfikat do prowadzenia działalności w zakresie Sprzedaży wyposażenia magazynowego, regałów paletowych. Montaż i demontaż wyposażeni magazynowych, regałów paletowych.

ISO 9001:2015
ISO 9001:2015
nr: 488091

Certyfikat do prowadzenia działalności w zakresie Sprzedaży wyposażenia magazynowego, regałów paletowych. Montaż i demontaż wyposażeni magazynowych, regałów paletowych.

Twój partner w biznesie 2021
Twój partner w biznesie 2021

Hilti Polska ma przyjemność poinformować że firma Robs Group Logistic S.A. znalazła się w gronie Klientów FOCUS

NUMER BDO
NUMER BDO
000577375
DEKRA
DEKRA
10897/SZ-O/DP

W miesiącu sierpniu 2023 ROKU Spółka uzyskała, po przeprowadzonym szkoleniu, certyfikację dla oferowanych usług serwisowych potwierdzoną przez DEKRA. 

Akcjonariat

Struktura akcjonariatu spółki Robs Group Logistic S.A. na dzień 27.06.2024 r. 

Akcjonariusz Udział w głosach
Robert Dąbrowski* 48,31%
Pozostali 51,69%

(*) razem z małżonką

Misja

Jesteśmy dostawcą wysokiej jakości usług i towarów dla magazynów wysokiego składowania. 

Historia spółki

  • 2023
    • Zakup nieruchomości (magazyny z częścią produkcyjną i biurową) zlokalizowanych w Gdańsku, ul. Budowlanych 15E
    • Uchwała Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31.03.2023 r. nr 286/2023 w sprawie wprowadzenia do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii B i C
    • pierwszy dzień notowania akcji serii B i C, NewConnect 28 kwietnia 2023 r.
  • 2022
    • rozpoczęcie realizacji na rynku duńskim
    • rozbudowa parku maszynowego i zwiększenie potencjału wytwórczego o:
      - wycinarkę do blach Trumpf trumatic 500
      - prasę krawędziową CNC Cormak
      - laser światłowodowy Cormak
    • Otrzymanie pozytywnej Decyzji o wsparciu, wydanej  przez Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną 
  • 2021
    • przekształcenie w spółkę akcyjną,
    • rozbudowa portfela zleceń i utrzymanie tempa wzrostu przychodów
    • podpisanie umowy ze spółką WEB24.COM.PL na wykonanie platformy internetowej ze sklepem internetowym i konfiguratorem regałów magazynowych,
    • rozpoczęcie prac projektowych w związku z planowaną budową nowej siedziby Emitenta w miejscowości Gniew wraz z halą magazynowo – warsztatową o łącznej powierzchni 2 800 m2,
    • nawiązanie współpracy ze STOW GROUP i realizacja montaży magazynu dla Amazon Szwecja – Eskilstuna
    • wrzesień: uruchomienie platformy internetowej ze sklepem internetowym i konfiguratorem regałów magazynowych
    • grudzień – publiczna emisja akcji serii C
  • 2020
    • Brak negatywnego wpływu COVID-19 na działalność operacyjną i finansową Emitenta oraz pozytywny trend i przyspieszenie w zakresie zleceń i wyników Spółki w drugiej połowie 2020 roku  - na skutek boomu inwestycyjnego na rynku magazynowym,
    • rozszerzenie oferty recyklingu regałów magazynowych o produkty własne, powstające z odzysku i modernizacji pozyskiwanych regałów z demontażu,
    • podjęcie decyzji o upublicznieniu Spółki, przygotowanie strategii działania związanej z tym procesem,
    • zmiana i rejestracja w KRS nowej nazwy Spółki
    • 89% wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu do roku 2019,
  • 2019

    3-krotny wzrost przychodów ze sprzedaży, co związane było z napływem zleceń, w tym realizacją znaczących montaży m.in. dla: LIDL OREBRO - budowa największego magazynu tej firmy w Szwecji, SCANIA, REXEL, DFDS, NO WASTE, CONTINENTAL, BRING.

  • 2018

    realizacja montaży m.in. dla: VOLVO, STENA LINE, VW, POSTNORD, SKANSKA, ARLA.

  • 2017

    uzyskanie certyfikatu ISO : PN-EN ISO 9001:2015,

  • 2016

    Rozpoczęcie działalności operacyjnej